Merhaba kızlar yaklaşık 4 ay önce spiral taktırdım spiralden sonra genellikle adetlerim zamanında ve uzun süreli oldu.
Ama bu ay dört gün gecikti iki gün önce test yaptım negatif çıktı ama bugün peçeteye pembe bir leke geldi devamı da gelmedi sabahtan beri böyle bir durum yaşayan oldu mu spiralli hamile kalmış olabilir miyim ya da hamile kaldıysam teste çıkması gerekmez miydi.