Sevgili anneler merhaba. Bi kaç kere post açmıştım bebeğimin kafa çapı 44,7 diye. Bugün kaybettiğim defteri buldum. Oğlum 9.cu ay başından 10.cu ayı nerdeyse bitmek üzere tüm gelişimi durmuş. Boyu 9.cu ay bası da 73 Muş hala aynı. Kilosu 9.700mus hala aynı. Kafa çapı da aynı. Tek takvim yaprakları değişmiş resmen. Çok korkuyorum. Bu olabilecek bir durum mu? Hiç böyle durumlarla karsılasan var mı?