Yagizinannesiii mastit olduğum zaman bana da antibiyotik yazmıştı 2-3 gün fena ishal oldum bıraktım zayıflamaya başlamıştım sonra aklıma geldi bebegim aşırı huysuzdu hep ağlıyordu ki ztn ağlaması çok normal ben bile ağlama noktasına geliyordum karın ağrısından bıraktıktan sonra kızkmda düzelmişti