Yada başka varsa oneriniz hangisi ben suan sab simplex kullaniyorum yaninda biogaia ve bugünde similac aldik gazli bebeler için onermisler internette hep denemek istedim anne sütü almiyor sadece mama ve aşırı gazlı hele gece sabaha kadar uyumuyor inliyor biraz rahatlatti gunduzleri iyi ama gece hala cok kötü 34 günlük.