Cankayaesra ilk 15 gün derin uykuda oldukları için ben alarm kurup uyandırıyordum ama o düzene kendi alışınca artık o ne zaman isterse o zaman veriyorum, bence bir düzen gerekli değil emzirmek için, bebeğiniz ne zaman isterse o zaman emzirin ve emzirmek için uyandırmayın, kendileri acıkınca uyanıyor zaten.