Iyi akşamlar kızlar. 1.5 yaşında oglum var sarılınca sirti çıtırdiyor. Kendisi bundan hiç rahatsız olmuyor yani ağlama falan olmuyor. Bazende yerden kaldırırken bileği çıtırdiyor. Sizinde oluyor mu böyle? Tutuluyor mu acaba o yüzden mi oluyor bilen varmi?