Hanımlar merhaba,55 günlük bebeğim var, ilk 3 gün sütüm gelmedi sonra geldi bu defa bebeğim emmedi, ebe mama verme sağ ver dedi, ben de bayağı zorlansam da sağıp kaşık ile verdim sonra emzirme eğitmeni geldi, sol göğsümü zor bela tutturdu, başladık ondan emmeye, ama bir türlü sağı tutmadı, ara ara deniyorum, denemediğim pozisyon kalmadı ama asla emmiyor, çığlık çığlığa kalıyor ve böyle olunca gün boyu sol göğsümü de tutmuyor, göbek bağını geç atınca doktora götürdük, doktor kızdı bu bebek kilo almamış, geceleri mama takviyesi yap diye, öyle de yaptım, kilo alımı iyi şimdi. Asıl sormak istediğim, her gün bebeğim emdikten sonra her iki göğsümü de sağıyorum 15 er dakika, ama ikisinden toplam 10 maksimum 20 cc çıkıyor, hadi emmeyen göğsü anladım süt az da, emdiği neden az? Bebeğim doymuyor mudur? Bol soğan, helva, bulgur pilavı yiyorum, arada bestlak damla takviye içiyorum, başka yapmam gereken bir şey var mı? Doğrusu bebeğim mamaya alıştı gibi, bugün bir anda göğsümü reddetti ve saatlerce emmedi, ama mama yapıp verdim iştahla içti, çok üzüldüm bu yüzden mamayı kesmek istiyorum