Oncelikle kızım 4 ay 9 gunluk ilk iki ay mama takviyesi yaptim ilk baslarda sutum vardi kizimi yatirdim stresten o sutum azaldi iki aya kadar mama aptamil verdim sütüm gene arti biraktik mamayi iki ayfir vermiyordum son gunlerde doymadigini goruyorum gece sürekli uyaniyor iste dedim mama takviyesi yapayim bebelac aldim 30 cc verdim icti sabah verdim aksama dogru agiz dolusu kustu iki defa bende dedim belki yedigim biseyden dir dokundu dedim cunku mamayi sabah vermistim sonra bi kac gun gecti yine verdim bebelac gene kustu uc defa agiz dolusu biraktim vermeyi biz dedim belki ilk baslarda aptamil verdik ondandir boyle yapiyor yada midesi kaldirmiyor iki aydir icmio diye sonra esim bugun aptamil aldi 30 cc yaptim icmiyor bi cay kasigi icti midesini bulandiriyor ne yapmaliyim yardimci olun kizim 4 ay 9 gunluk 5 kilo 425 gr cok zayif herkes zayif diyor sizce normalmi moralim bozuluyor😑😐