Selam kizlar.benim oģlum biraz tembel bu çocuk.12 ay bittiginda yenu surunmeye baslasdi 1 hafta sonrasinda emeklemeye basladi.şu an 13 ay 2 gunluktur.2 gunudyr daha yeni yeni koltukdan tutunmaya kalkmaya başladi ama şoyle bi durum var bebegimde.bebektir evet farkina varmiyordur.
Ama boyledir koltukda tutanarak kalkiyor.ama koltuklari falan siralamiyor.direk ayaģa kalktigi zaman direk firlaniyor siralamadan koşarak adim atiyor.ben çok korkuyorum gerçekten neden boyle yapiyor diye.ya yikilirsa nasil olacak diye.kizlar tutanarak kalkar kendini tarazlar ve doner yurumek ister yurur aslinda ben tutuyorum.sizcr siralamasi gerekmezmi kizlar?Yoksa benmi yalnis biliyorum.basina gelen varmi lutfen benu aydinlatsin.izn vermelimiyim yoksa degil?Neden boyle yapiyor sizce.Sorumu cevaplarsaniz çok sevinirim.