Nillllllll bu bende de var. Şöyle ki oğlum 1 ay küvezde kaldı ve bu süreçte fazlasıyla stok yaptım. Şuna 7 aylık. Yaklaşık 2 aydır kilo alımında bir problem olmamasına rağmen sağdığım zaman süt akışı çok az. 20lerde kaldığımız da oluyor. Aynı cihazı kullanıyorum. Değiştirmedim. Ben de bilemiyorum ne yazık ki. İle de başlayacağım için biraz endişeleniyorum