Nurmomm
Nurmomm merhaba, 3 ay 20 günlüğüz, sıçrama döneminde olduğumuz için biz de eskiye göre daha farklıyız ☺️ 19. Hafta atak haftası o zamana kadar da böyle huysuz geçicek işte. Gündüz uykuları kısaldı bir gün uyuyor bir gün 10dk sonra uyanıyor. Ben de artık geceleri ve gündüzleri yüz üstü yatırmaya başladım. Çok tepiniyor çünkü. Üstündeki müslin örtüyü çekip yüzüne ağzına götürüyor😅 Yanlız değilsiniz yani, ben de tek bakıyorum ne doğru düzgün yemek, ne temizlik yapabiliyorum. Hep ilgi istiyor. Ona bakmayım başka yere bakayım hemen çığlık atıyor.