Flashtv ben doktora götürdüm çok ağlıyo dedim karın tomografisi çekilde baya gaz birikmiş ilk bebeğim kimse demedi karnını ovala gazını çıkar sonra fitille uyarmış mı ne yapmış hemşire içerde getirdi baktım susmuş minik cadı ateşi olursa yine gazı olursa çok ağlarsa fitik uyarıcı olsun dedi bi damla yazmıştı adını unuttum onun yerine zinco kullandım sabah akşam 4 damla karnını ovaladım hareket yaptırdım dediğim gibi kimyona sıcak su ekleyip içtim bazen ona nane çayından verdim çay kaşığı ile gaz problemi yaşamadım o günden sonra inşallah miniğin de yaşamaz bi de zeytin yağı koyabilceğimi söyledi ama sürekli değil tabi