Dilara5555 Bence sütünüz var, sadece tazyikli geliyor ve emmek istemiyor olabilir. Bebeğinizin meme reddi sebebini bulmalısınız. Mama vermenizde sakınca yok ancak bebeğinizin meme reddini bulursanız sütünüz varken bol bol emzirmeniz daha iyi olacaktır. Ve evet tamamen bosalan memeler süt dolar, siz emzirdikçe ve sagdıkça talebi karsılamak için dolar. Daha fazla bilgi edinmek için instagramda izmiremzirmedanismani Seda hanımı takip edip geçmiş postlarını incelemenizi ve okumanızı öneririm. Ben onu ve birkaç emzirme danısmanını okuyarak mamayı bıraktırdım. Sütüm fazla değil ( her kadının memesinin bir süt tutma kapasitesi var benim bir mememden sagımla 30-45 cc cıkıyordu bebek daha fazla emiyor her zaman bunu biliyorum) sık sık emzirmek , emzirmeye en son emzirilen memeden başlamak, bol su içmek işe yarayacaktır.