Canım geçmiş olsun . Benim de kızım bugün hasta burnu akıyor öksürüyor gece çöküyor bir de bu hastalık malum şu an uyku falan yok o uyusa ben dinlenecem daha 15 aylık tam olmadık bile acile götürdüm hemen ilaç yazdı dr. Çok zor içirmek içmiyor katiyen. Var mı önerileriniz. Ateşimiz yok henüz inş olmaz