Bebeğim 4 aylık oldu 4 . Aya girerken bir şey fark ettim sancıları azaldı. Her meme emdiği sıra veya daha sonra sürekli alttan gazzını peş peşe çıkarıyor. Bu iyi bişeymi acaba sırtını da ovuyorum gazını da çıkarıyorum ama meme emerken sürekli çıkıyor alttan.