RaziyeNu Arkadaşlar dört aylık bebeğim var sadece beş dakika emip bırakıyor kilo alımı iyi acaba büyüdüdüğü için mi böyle yapıyor hızlı mı çekiyo sütü sizde durumlar nasıl bi biz mi böyleyşz???
mrymdoruk RaziyeNu benim de bebeğim 4 ay 20 günlük 2-3 gündür aynı şekilde en fazla 5 dk emiyor normalde 15 dk dan az emmezdi
Ask_kokulu_yavrum RaziyeNu 2.5 aylıklen emme dk sı azalmaya başladı kilo alımı normal olduğu için doktor emeceği kadar emiyor boşaltıyor dedi çok takılmıyorum artık şuan 3.5 aylık 10 dk da emer 4-5 dk da
birmelekannesi2 RaziyeNu benım kızımda 4 ay 16 gunluk. Yaklasık 2 aydır durum bizde de aynı en fazla 5 dkka emer oda zar zor genelde ıkı uc dkka anca üzülüyorum acaba ac mı kalıyor doyuyor mu diye 😔
Aryamoms Bebegim de oyle son zamanlarda cok kısa emiyor kilosu iyi oldugu icin problem yapmiyorum pek ama insallah gecicidir
Seli_m RaziyeNu evet aynen, çene kasları gucleniyor ve daha hızlı emiyor, doymasa zaten çok huzursuz olur aglar
Emine_1245 RaziyeNu . Çok şükür şuana kadar ki aylık kilo alımı hep normal oldu🙏. Demek ki öyle doyuyorlar…
Gipsy Benim kızımda aynı şekilde 5 buçuk aylık şuan ve 3-4 max. 5 dakika emiyor ve bırakıyor , umarım doyuyordur🤦🏻♀️