Merhabalar, 5 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Lohusayken ortalama kan geldi üstüne İlk reglim normal geçti 2. Reglim çok az kan vardı ama bu 3. Regl dünden beri aşırıııı fazla kan geliyor depend kullanmak zorunda kaldım o kadar yani korkmaya başladım sizde de oldu mu ? Eşim doktora gitmemi istiyor ama ben istemiyorum