Pembebeyaz 11 aylık kızım var günde en az 2 defa kaka yapıyor Bazen 5 e çıktığı oluyor ve hiç de kilo almıyor böyle bişey yaşayan var mı
Seherronya Pembebeyaz biizmde öyle mutlaka 4 5 kez kaka yapıyor doktor bir sorun görmedi bağırsakları hızlı çalışıyormuş. Maşallah yemesi de iyi ama kilo alamıyo