Miracvannesi1 sütüm yok diye üzülme beynine sinyal gönder daha fazla emzir emmiyorsada sürekli sağ süt gelmesi için. Sütün oldhğune inan bende bunu yaşadım pompaya alışık değilse süt az çıkar zaten süt arttırıcı takviyler yap mama ver ama her fırsatta emzirmeye calış. Birzaman sonra göğüsler eskisi kadar dolgun olmuyormuş süt kanalları genişliyor bebeğe yetecek kadar süt üretimi oluyormuş. Benim ilk zamanlar sürekli kıyafet değiştirirdim çok süt gelirdi daha sonra azaldı sandım üzüldüm 1 buçuk ay oldu süt arttırmaya devam çişli bezlerini takip et 5-6 kez yapıyorsa açık renkse çişi doyuyordur stres yapma ☺️