Merveunal İyi akşamlar herkese dogum kontrol hapını 3 aydır dakikası dakikasına düzenli aldım telefonuma alarm kurmuştum bugün dışarı çıktım unutmuşum yanıma almayı 6 da degil de 7 de içtim çok dert ettim kendime birşey olur mu acaba diye saat geç içmiş oldum
Ozgebrar2019 Merveunal Yakın zamanlarda kullandığınız sürece bir sorun olmaz. Hatta 1 gün bile unutsan aklına geldiğinde iç diyorlar. Sadece koruması azalıyor.
Merveunal Ozgebrar2019 ek koruma da yapıyorum aslında bebegim daha 4 aylık korktum bir an bu ay tamamen ek koruma (kondom) olsa birşey olmaz heralde demi
Ozgebrar2019 Merveunal Yani ek koruma olursa daha iyi olur. Ama onlarında yırtık çıkma ihtimali var dikkat edin 🤭
Merveunal Ozgebrar2019 o da beni bulmaz inşallah 🙂 öncesinde ve sonrasında kontrol ediyorum henüz kazaya kurban gitmedik ☺️