Emzirirken başlamadan önce meme ucunu sıkıyorum her zaman süt geliyor mu diye bir de hafif ön süt gitsin diye çok az. Gayet iyi süt geliyor. Fakat bugün bir şey dikkatimi çekti. Bebeğim emmeye başladıktan hemen hemen 7dakika sonra yavaşladı ve ağlamaua başladı hafiften, sonra memeyi sıktım süt bitmiş çok az geliyordu, diğer memeye geçtim o da gayet iyi geliyordu tazyikli. ona verdim onu da 7 dk falan içinde bitirdi. Toplam emzirme 15 dk sürdü. Sütüm mü azalmış yoksa bebiş hızlı çekip bitiriyor mu nasıl anlarım. Bu arada 4.aydayız sadece emziriyorım