Merictuna89 Arkadaşlar merhaba yeni bebeğim oldu izmir Urla da yaşıyorum. Bulunduğumuz bölge deniz kenarı olduğu için kışın çok soğuk oluyor. Klima ile ısınmak istiyoruz bu yıl soba zor olacak bize. Isınma için hangi klima markası önerirsiniz.
Ozgebrar2019 Merictuna89 Arkadaşım profilo kullanıyor. Bi şikayetini duymadım 2 senedir o şekilde ısınıyorlar
Haticeee35 Merictuna89 merhaba bende izmir karaburun da oturuyorum biz beko kullanıyoruz gayet memnunuz, arkadaşım var oda baymak kullanıyor, oda çok iyi elektriğide baymak daha az yakıyor
01_210820 Merictuna89 benim evimde aşırı soguk klima kullanıyırdum bize yetiyordu ancal kızım bir aylık oldu kışada az kaldı doğal gaz için evimde sorunlu takılamıyor soba kurmayı düşünüyorum klima ısıtmaz bebekleri kullanışlı olmaz çok iyi ısıtan klimada görmedim hiç
Merictuna89 Haticeee35 peki tüm ev mi sadece salon mu ısınıyor klima ile bide kaç btü acaba. Bizim ev 2.5kat öyle olunca heryer ısınmaz yalıtım yok dediler. Sizin eviniz daire mi yalıtımı var mı acaba
Ayseguldasdelen Haticeee35 Haticeee35 izmir karaburun mu benim kayınvalidem de oradalar sık gelip gidiyoruz
Haticeee35 Merictuna89 bizim ev 2+1 klima 24000 lik bütün evi ısıtıyor, ama iki katı ısıtmaz bence tek klima
Masalikoo Gree👌🏻Kesinlikle öneriyorum asla yakmıyor 1 ay boyunca evde 1 klima 24 saat diğer klima akşamdan sabaha kadar çalışıyor 400-450 lira geliyor çamaşır bulaşıkta içinde
Merictuna89 01_210820 aslında aşırı ısınsın istemiyorum bende 23 derece olsun ev yeterçok sıcak bebek için iyi değil. Soba kurulu bizim evde ama hem çok zor uğraşması hem ısı kontrolü zor oluyor
01_210820 Merictuna89 bende ilk kez kuracagım ugraşmasını sevmiyorum anlamıyorum da kızım için mecbur kuracagım bakalım hayırlısı benim klima bosch memnunum eger çok sıcak olmasın diyorsan tavsiye edebilirim evim aşırı soguk olmasına ragmen iyi ısıtıyor
Merictuna89 Haticeee35 toshiba ikili klima kampanyası mantıklı geliyor birisi salona birisi bebiş ile uyuduğumuz odaya. Ya da mitsıbshi salona yatak odasına vigo diye düşündük acaba toshiba ve mitsubshi ile ilgili bilginiz var mı hangisi daha iyi ısıtır
Haticeee35 Merictuna89 hiç bilmiyorum valla ben kullanmadım hiç o markaları, yakın çevremdede hiç görmedim
Z-gltkn Samsung wind free yaz kış önündeyken bile çarpma yapmıyor bebeğimizi oraya mı yatırsam çarpmaz buraya mı diye düşünmeye gerek kalmıyor