29 günlük taze anneyim sezeryan ile doğum yaptım. Emziren annelere sorum şu benim bebeğim emerkenden emdikten sonrada göğüslerimde çok kötü bir ağrı oluşuyor ve ilik su bazende sıcak su ile bazen zeytinyagi ile masaj yapıyorum ama uzun süre geçmiyor ağrısı damarlar çekiliyor gibi tuhaf bir ağrı.benim gibi olan var mi geçici birşey mi inanın bebeğimi emzirmek bana çok acı veriyor ama dayanmaya çalışıyorum bu şekilde nasıl olacak bilmiyorum