Merhaba arkadaşlar bugün 21 günlük olduk emziriyorum ayrıca günde 4 kere felan mama veriyorum doktor kilosu iyi dedi.sarilik tehlikemiz vardı çok şükür sıkıntılı zamanı atlatmısiz.sorum şu 2 en fazla3 saatte bir emziriyorum ancak doktor emebildigi kadar emsin sık sık dedi baktın doymuyor öyle mama ver dedi ama belirli saat aralıklarında felan rutin şekilde ver demedi .30 veriyordum 60 yap ne kadarını alırsa dedi.fakat bazen
oluyor emzirdigim için 4 5 saatte mama veriyorum bazen mamayı 8 9 saat vermiyorum emip uyuyor baktım huzursuz öyle veriyorum.sizce sıkıntı yaratır mı az yada çok olmasından tedirginim.sezeryann olduk tek göğüsten 35 CC felan geliyor sagdigimda