Fuathulya Kızlar bebegim 2 saatte bir 60 cc 30 cc mama yerdi şimdi hiç yemiyor 4 saattır mama yemıyor acaba neden boyle bisi yasayan var mı
Atomkarinca Fuathulya sadece mama mı yiyo bu dönemler 2 aylik bebislerde genel anlamda sıkıntılar var 2. Atak dönemi ondan olabilir benimkide memeyi zorla alıyor emmek istemiyor uyumakta istemiyor
Fuathulya Atomkarinca onuda yemıyor yıyordu sımdı ıse yemıyo aptamil ar verıyorum reflusu var diye ama kabul etmedi
Atomkarinca Fuathulya atak döneminden dolayı olabilir ara ara teklif edin zorlamayın yada mama saatleri arasını biraz açın kucakta gezinirken yada siz şarkı söyleyin beyaz gurultu deneyin ve genelde uykuluyken veriyolar burdan okuduğum postlarda