Deletedmom0900 ben de burdaki yorumlardan yola çıkarak aldım ve ne yazık ki hiç memnun kalmadım. 3 numara kullandım ve primanın 4-8 kiloluk 2 nolu ebatından bile daha küçük neredeyse her kakası sırtına geçti. Kızım evet sulu kaka yapıyor ama primada bu kadar sorun yaşamıyordum :( şimdi ebebeğin baby and me bezini kullanacağım prima bezlerimin bitmesini bekliyorum. Onu da yorumlara istinaden aldım umarım bir sıkıntı olmaz ve yoluma onunla devam ederim. Sizin adınıza çok sevindim keşke ben de memnun kalabilseydim tam tersine çok pişmanım bir çok kıyafetinde leke kaldı :(