Yarim saatta kalkan bir cocuk icin gune 6 6 bcuk gibi basliyoruz mamasini veriyorum sonra 1.5 2 saate dogru yine yatiriyorum yani her adimda yarim saat uyuyo ve gunde 3 kez 4 kez uyuyor bugun biraz uykusu gecikti ve 1 saate yakin uyudu acaba saatleri uzatmammi gerek daha kaliteli uyumasi icin. 1 saat bile uyusa bana yeter. 1 saat salla yarim saat uyusun olmuyor. Duzen olsuturalim diyorum 3 ay 3 gunluk daha