Gokce_46 ilginçtir ama benim omurganın tam kenarlarında bıçak saplantısı şeklinde oluyor sanki ora kırılıyor gibi canım ya ekstra birde sırt kismimda da var ama o böyle kulunç gibi belki o üşütmüşsem ondanda oluyordur diycem ama hiç mi geçmez ikisi de sabitlendi ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum hele ki yatıp kalkarken 🙄 yataktan resmen Allah korusun ama yarı felçli gibi kalkıyorum ya 😐