Oğlum 11 aylık öncelikle ilk 3-4 ay hiç doğru düzgün uyuyamadik kolik bir bebekti ve çok huysuz hala daha huysuz gerçi ama şimdilik sabah 7 bucuk 8 gibi uyanır sonra kahvaltı felan 11bucuk gibi uyuturum ayakta sallıyorum bu arada keyfine göre uyur bazen yarım saat bazen 1-1 buçuk saat sonra akşam üstü 4 gibi uyutuyorum mecbur tek uykuyla akşama kadar edemiyor sonra daha huysuz oluyor akşam üstü az uyuyor 20 dj yarım saat sonrada akşam 10 gibi zar zor uyutuyorum eskiden gündüz hiç uyumazdi şimdi şimdi hoyle düzenimiz inşallah böyle devam eder