ambe-1806 2 ay 10 günlük kızım var.2-3 güne kadar 4 saat falan uyanık kalıyordu ama özellikle şu 2 gündür yiyip karnını doyurup uyuyor 2 saat en fazla uyanık kalıyor.eski günlerine göre şimdi bu kadar fazla uyuması normal mi.acıkınca uyanıyor ama.bi sorunu mu bi değeri mi düşük ondan mı uyumaya başladı diye endişe ediyorum .sizce normal mi?
ambe-1806 [bilinmeyen] eskiden daha uzun uyanık kalıp şimdi uyumaya başlayınca biraz evham yaptım.normali buysa rahatladım.taze annelik bu sanırım uyusa dert uyumasa dert☺️