Emn_35 Kızlar 20 gün önce sezeryan doğum yaptım ameliyat yerimde yanma hissi var sanki yarama tuz basıyorlarmış gibi birde ameliyat yerimin sağ tarafında su toplamış gibi küçük bişey var iyileşiyor dediler benim gibi olan var mı ?😩
Tugcearel Emn_35 3 ay önce sezeryan doğum yaptım bende yanma hissi olmadı ama ameliyat yerimi hala tam hissetmiyorum ve ameliyat yerimin sağ üst kısmında şişlik vardı yaklaşık bir ay önce geçti
Btlyldz13 Emn_35 bende sezeryan oldum ama 1 haftada topladım hiç yanma olmadı sadece kaşındı su toplaması falan olmadı kontrole gittiğinde doktorun bilir veya ara sorun
Derin_20 Emn_35 bende yanma 1 hafta çok şiddetli oldu sonra geçti bence Dr arayıp Bi söyle en doğru kararı o verir su toplama vs bana normal gelmedi
Emn_35 Prensesannsi hemde çooookk mecburen,normalden sezeryana döndüm sabah 8.30dan akşam 5 e kadar sancı çektim ama minik kızım gelmemekte ısrar etti 🙈☺️
yigit57 Emn_35 neredeyse 5 ay olacak ilk günde şuan da ne yanma hissi ne hissiszlik hiç birşey yok şükür. Sadece iz biraz fazla kırmızı hala o kadar.