gly92-asya20 Tugcearel ben oyun halısı aldım. İlk gün istemedi ikinci gün tepki vermedi üçüncü gün oynamaya başladı 🤗
YeniAnne87 Bnmki tam 4. Ayına 5 gun yada tam4. Ayında tutmayal başladı az kaldı diye bilirim hele bıde donmeyı ogrensın bittiniz siz 😂😂🤷♀️🤷♀️ Uykuda bıle goz kapalı donmeye calışıyo 😂😂
Tugcearel YeniAnne87 şu an tek aktivitemiz parmak emmek 😂 bakalım bir şeyleri tutmaya başladığında parmak emmeyi unutur diye umut ediyorum 🤦🏼♀️
BusraG Tugcearel valla benim ki de öyle. Ellerini yumruk yapıp ağzına sokuyor. Oyumcağını al dediğimde elini yavaşca uzatıyor ama tam kavrayamıyor.
durummtpc Eline sürekli biseyler uzat sevdiği oyuncağını yada hışırtılı şeyler ıslak mendil paketini falan ilgisini çekecek bizimki 3. Ayına girdiği gün tutmaya başlamıştı
YeniAnne87 Essy valla tam 4 ay 5 gunlukken fln 🤦♀️🤦♀️ Cokl fena bizimki ya gozu kapalı mesela ama yuzustu kafasını kaldırıyo oyle uyuyor
gly92-asya20 Tugcearel 3. Aya girdi. Ama ben de bununla ilgili bir post açmıştım. Daha erken olduğunu söylemişlerdi 3. Ve 4. Ay da tutmayı oyun oynamayı öğreneceğini söylediler. Bence yakın zamanda sizin bebeğiniz de başlar 💁🌼
Masalikoo Aya girdik tutmayı öğrendi ortalarında ise tutup kısa süreli sallamalara başladı 3 ayda ise kendi istediği zaman bırakmaya başladı elindekileri sanırım bebekten bebeğe farkediyor son 1 haftadır da yeni tam dönmeye başladı bunuda daha erken yapanlar var sanırım 😊3 ay 16 günlüğüz