Kızlar 20 gün önce sezeryan doğum yaptım ameliyat yerimde sağ tarafıma yatıp kalkarken yanma hissi oluyor sanki yarama tuz basıyorlarmış gibi birde ameliyat yerimin sağ kısmında küçük su toplamış gibi birşey var iyileşiyor diyorlar benim gibi olan var mı?😩