Mircan Kızlar benim bebeğim çok gazlı bio nurse kullanıyorum ama o bile fayda etmiyor bugün komşum paranoks spazma da ye bı fitil söyledi gaza çok iyi geliyormuş çeyrek ver hemen rahatlar dedi bunu kullanan var mı ?
Binnur94 Mircan benim bebeğimde de çok gaz var kaç tane damla kullandım faydası olmadı fitil’i kullanırsanız banada yazarmısınız? Faydası olup olmadığını
Mircan Binnur94 bu fitili bilmediğim için kullanıp kullanmamakta arada kaldım canım komsumun bebeği de küçük 10aylik o diyo veriyordum yarım 1hafta rahatlıyordu herzaman vermiyormuş haftada bir yarım veriyormuş ama kullanıp faydasını görürsem mutlaka yazarım canım
Binnur94 Mircan kullanmadan önce doktorunuza sorun isterseniz kontrole gittiğimde bende sorarım canım senden önce öğrenirsem sanada yazarım
Gokcehanim 2ay 13 gunluk dr tavsiyesiyle 15 kez fln fitil gerdim cok rahatlatiyor paranox 10 gun arka arkaya ver dedi dr 10 gun sonunda baya kendi cikarir oldu arada cok agladiginda da verdim toplasan 5 kez
Mircan Gokcehanim bebeğim çok sıkıştığında vermeyi düşünüyorum haftada bir bile çok çok mecbur kaldığım zaman vericem canım