brns21 yürür yürür… Bizde içe basma var çok, duztabaniz belki o yüzden uzadı ya da babası bakıyor biraz korumacı ya da işte cinsimiz böyle de olabilir… Önce hiç emeklemedi yürümeye çalışacak dedik siraliyodu ayağa kalkmaya çalışıyordu sonra emeklemeye öğrendi hiç çabası kalmadi yürümek için. Bok bol teşvik edin. Zamanı gelince yürür Allah’ın izniyle… Artık benim kafayı yeme noktasına geldiğimde yürüdü. Çocuk nörolojiden randevu almıştım ki yürüdü 🧡 uzun uzun yazdım korkma diye, Allah’ım bütün evlatlarımızı sağlıkla büyütsün yaşatsın