mervedms61 evet herkes bu dertten müzdarip.. bende 1 numara kullanıyorum kutuları kıyasladım içerik de değişmiş ve kakası sadece koyu yeşil oldu önceden yeşil ve sarıydı içim rahat etmiyor 2 kutu almıştım bitsin diye bekliyorum eskiyi bulup alcam.. neden değiştirdiler anlamıyorum inşallah bu kadar tepkiye geri eskiye dönerler 🤦🏻♀️