SertapHilal Ben sütümü sağıp biberonla veriyorum yine aynı verdim sonra gazını çıkarmak için kucağıma aldım gazını çıkardı arkasından da fışkırarak kustu neden olabilir?
ilkgozagrimmmm SertapHilal bizimde bebeğimiz bazen yapıyor ama çok olmadığı sürece normal diyorlar canım takip et istersen
Brna-34 SertapHilal bende sizin gibi sağıp biberonla veriyorum bi kac kere bizde de oldu fışkırarak kustu sonrasında olmadi olsaydi egerki dr sorcaktim takip etmiştim bir sure sizde takip edin