2 ay 10 günlüğüz ve nerdeyse 20 gündür gündüz uykusu yok. Aksama kadar sadece memede kestiriyor. O kadar. Uyanık olduğu her an sadece meme istiyor. Emzik kabul etmiyor. Ettiğinde ise memeyi almıyor alsa da saatlerce emen bebek 5 dkda bırakıyor. Gece uykusu var ama zar zor uyutuyorum. Ne olur 3.aydan sonra düzeliyor deyin. Gazlı bir bebek ama gazı olsa memede susmaz. Bir yeri agrisa yine susmaz. Gerekli bütün ilaçlarını veriyorum. Ben kendim rezenr kimyon iyi geceler çayı rezene-anason-isirgan-kusburnu karışımı çay da içiyorum. Gaz yapıcı her şeyden uzağım. Neden uyumuyor ve uyumadiginda neden ağlıyor? Doktor kontrolünde hiçbir sorun çıkmıyor. Başka bir doktora daha gideceğim… Siz neler önerirsiniz?