Selam kızlar🙋🏻♀️ 8 aylık bi kızım var.kilo alımı iki aydır çok az olduğu için kaşık mamassı takviyesine başladık.ama yenidoğan döneminde bile gazı olmayan kızımın gazı olmaya başladı.kakasını yapmakta da çok zorlanıyo.mamadan mı değil mi bilemiyorum ama kullananlar fikir verebilir mi acaba