Ezgideniz T-1234 rekolac diye bir takviye var gerçekten işe yarıyor dene istersen trendyolda satılıyor
Afrakumsal T-1234 merhaba çok normal hiç kendinize dert etmeyin benimde bebeğim daha kırk günlük olmadan sütümde azalma oldu sütüm kesilecek bebeğimi emzirmeyecem diye çok korkmuştum ama öyle olmadı 2 hafta sütümde azalma oldu sonra kendiliğinden düzeldi bebeğim 14 aylık bu zamana kadar sütüm ayda 1 kere olsun sürekli azalıyordu ama ben mama vermedim çünkü gayet güzel bezi doluyodu 14 aylik olduk emziriyorum çok şükür sütümde azalma vardı ama iki gün önce sabah kalktığımda resmen göğüslerim ilk günkü gibi şişmişti süt dolmuştu bebeğimi doya doya emzirdim sana çok severek bulgur yemeni tavsiye ediyorum bol bol ye hatta yanında mercimek çorbası inan işe yarayacaktır inşallah sen bi dene kendimden biliyorum inşallah sende dilediğin kadar bebeğini emzirebilirsin😊
Seli_m Stresten uzak kalmak, vakit buldukça dinlenmek uyumak, sütünün yettiğini düşünmek, ten- tene temas, bolca emzirme, sıcak duş , elle sağım, normal beslenme, bol sıvı, humana still tee cay
Agustos_mucizesi Afrakumsal mercimek gaz yapmiyor mu bebekte çok severim özellikle sebzeli mercimek çorbasını gaz yapar diye çekiniyorum içmeye
Afrakumsal Agustos_mucizesi zaten 3 4 aylık bebeklerde sürekli gaz oluyo ben hepsine dikkat etmiştim gaz yapmasın diye yemedim ama farkettimki ne yesem gaz yapiyo aç kalamazdım önüme geçeni yedim çok şükür bi sıkıntı olmadı 3 ayı dolunca bebeğimin artık gaz sorunu kalmamıştı