Betulyildiz Kızlar gögsüm perşb günü sertleşti biraz biraz agrımaya başladı dokunamadım hiç emzirdim bir iki defa o gögüsten fakat agrıdıgı için diğeriykle daha cok emzirdim acı çekmemek için gece iyice kötü oldum koluma vurdu kımıldayamadım öldüm ağrıdan . Sonra acıya ragmen emzirdim ağlaya ağlaya ertesi akşama daha hafifiledi bu arada sertleşsenden emzirdim hep diğerini de sağdım sürekli aynısı olmasın diye . Şimdi gögsümde ki sertlik gitti hemen hissettiğim an emziriyorm sağmayı denedim aşırı az geliyor hala tıkalı olabilrmi geçermi fikriniz varmı doktora gideyim mi ?
Betulyildiz [bilinmeyen] 32 günlüğüz yeniyiz canım evet çok sancım oldu aynen baktm mastit diye bişi varmıs ondan korktum ama gögsüm tıkandı gibi az geliyor süt doluysa neden öyle :/ fakat agrım yok o günki gibi
Nesooo Aynı durum şuan bende de var. Sağıyorum bir damla çıkmıyor emziriyorum süt gelmiyor ağlıyor. Elimle ovdum. Sıcak havlu koydum. İyice sertleşti geçmedi
Tgb_ Nesooo ilk aylarda maalesef oluyor oyle sıcak soguk uygulaması yapıp sağmalısınız ben öyle rahatlamıstım
Betulyildiz Tgb_ Nesooo bende sagıyorm uyudugu zaman emdiği zamanda emiyor zaten cıktıgı kadar ama sagdıgımda az cıkıyor mecbur diger memeden sagıdımjda veriyorm ona
Tgb_ Betulyildiz göğsunuzu sağarken kalın dıslı bı tarakla tarar gıbı masaj yaparsanız ozellıkle sertlesen yerlere kanalların açılmasına yardımcı oluyor