momyshark1 Allah şifa versin inşallah.
benim 1 hafta oldu negatife döneli çok şükür eşime ve kızıma bulaşmadı. Tek bir oda içinde durdum özel ihtiyaç dışında odadan dışarı hiç çıkmadım. Çıktığım zamanlarda da eldiven ve maske kullandım. Eşimle kızım yan odada kaldılar hiç temas kurmadım. Eşim yemeğimi kapının önüne bırakıp gidiyordu
bol su ve süt tükettim, yediklerime dikkat ettim, kivi yeşil elma her gün yedim. Sirkeli su içtim. Tabi en önemlisi psikolojimi hep yukarda tutmaya çalıştım. İnşallahbiran önce sevdiklerinize kavuşursunuz 🤲🏻