Merhaba anneler 13 günlük bebeğim var 3-4 gündür her dakika emmek istiyor emerken uyuyakalıyor yerine yatırdığım zaman ağlıyor uyanıyor. Aç kaldığını düşünmüyorum doktorumun önerisiyle arada mama takviyesi yapıyorum. Ne yapmam gerekiyor acaba önerisi olan var mı?