Aryamomm Merhaba 2 aylik kizim var emzirmeden sonra göğüslerinde ağrı oluyor sizde yaşıyor musunuz neden kaynaklı acaba
gvnkbr Aryamomm sütler iniyo olabilirmi mesela birinden emzirirken ağrı gibi sızı olur öyle bisimi şimdi uzaktan anlatamadim ama 😮
Aliveannesiiii Aryamomm benim de oğlum 2 aylık ve her emzirme sonrası ağrı yaşıyorum ve bu ağrı dedikleri gibi sütün dolmasıyla alakalı değil bence beni çok rahatsız ediyor :( göğsüm süt dolduğunda böyle elektriklenme gibi oluyor hafif sızlıyor o zaman anlıyorum.
Aryamomm Aliveannesiiii benim emzirdikten sonra oluyor bazen baya oluyor ağrısı korkuyorum bende süt falan kalırsa mastit olurum diye