momyshark1 15 gün sonra 1 yaşına girecek kızım. Pozitifim. Bensiz asla durmaz yakın temasta maske.kullanıyorum. emzirmeye devam ediyorum onun bağışıklığı için çok önemli emzirmek. Bugün Tam 1 hafta oldu. İlk zamanlar da zor geçti çok ağrılarım vardı. Şuan koku ve tat kaybı yaşıyorum 3 gündür. Dezenfektan sıkıyorum ellerime. Yakın temas yok, nefesini ona soğrü gelmesine izin verme. Ellerini de sen ağzına yüsüne sürme. Ben de eşimde pozitifiz ama kızım da yok. Olmasında. 🙏🏻