Ben su an tatilden donuyorum cnm 40 ucurmaya bodruma bi otele gittik yol boyu uyuyorlar zaten malum arabada. Tatil cok iyi geldi acik havada hep uyudu istah artti hatta gulumsemeye basladi kizim. Annemi de aldm ben destek olsun diye ama sabahlari bakti sadece genelde bendeydi kizim. Herkesin farklidir cocugu tabi ama ben rahat ettim bir de alissin istedim biz cok gezen bir ciftiz cunku. Hic sorun yasamadim. Rahat ol bence anne baba mutluyken bebek de hissediyor ve mutlu oluyor