Ervanur55 biz kovid yüzünden 2. Gün öğlen hastaneden taburcu oldum. yine kovid yüzünden refakatçi almadılar annemde yaş yasağına takıldı, doktorumda yaşlı ise hayatını tehlikeye atma diye korkuttu. 2. Gün destekli akabinde desteksiz olarak ayaklanmak zorunda kaldım .Ramazan ayındaydık sahur hazırladım iftar hazırladım yaptım tıkadım.6. Gün çamaşır astım. Sonra normal hayatıma döndüğümü farkettim. Hiç lohusa nazı yapamadım yani :/ hiç ağrım sızım olmadı.