Tam 53 gün sürdü kanamam, ara ara azaldı arttı ama genel olarak yoğundu. Yaz sıcağının tam ortasında 53 gün ped kullanmak zorunda olmak çok zordu. Normalde adetim 4-5günü geçsin tahriş olurdum 53 günde perişan oldum. Doktoruma sordum o da normal dedi kanama için. Kişiden kişiye değişiyor normal doğurup benim kadar uzun kanaması sürmeyen de vardır.