Busrasy
Arkadaşlar, 2ay 8 günlük oğlum. Geçen hafta aşılarını yaptırdık. Aşıyı olduktan sonra acayip derecede değişti. Mama ile besliyorum normalde bütün biberonu içerdi aşıdan sonra yarım bırakmaya başladı. Gündüzleri asla böyle aralıksız bi iki saat uyumuyo artık. Ve bu durum beni çok zorluyo. Tam uyudu diyorum yatıyorum 5 dakika sonra ağlama sesi geliyo. Ama yanında yattığımda aralıksız uyuyo. Bu durumu yaşayan varmı geçicimidir 🙈