Deletedmom418 sutunuzun bittiğine kendinizi inandirirsaniz gerçekten de bite bilir, bu çok psikolojik birşey gerçekten, süt normalde asla bitmez, bebek emdikçe hep uyarılır meme boş ta olsa yeni süt üretilmeye başlar, bebekler aç olunca sabr edemiyor işte biraz daha fazla emmesi gerekki ağzına süt gelsin, o da bakıyor emince hemen ağzına süt gelmiyor basıyor yaygarayi) sabırlı olup sakinlestirip tekrar sık sık emzirmeye çalışın, ( tabi çok zorlanırsa aç da bırakmayın mama verin, ama biberonla verməsəniz sizin için daha iyi olur) humana still tee bana iyi geldi, en önemlisi sütüm var,bebeğime yetiyor, emdikçe çoğalacak diye düşünerek kendimi motive ediyordum, aynı zamanda fırsat buldukça uyumak ve stresten uzak kalmak